Welkom op mijn reisblog!

20 januari 2023 - Willemsoord, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Na 3 jaar min of meer verplichte (Corona)pauze gaan we weer naar ons geliefde Guatemala. Ik ga deze website gebruiken om de mensen die daarin geïnteresseerd zijn op de hoogte te houden van onze reis. Ik beloof niet dat ik dagelijks ga schrijven, het is tenslotte ook vakantie en zo’n disclaimer bouw ik graag in.  Maar mezelf ook kennende, kan ik het niet laten.
Schrijven, fotograferen én af en toe een video; ik doe het graag en ik vind het een leuke manier om onze belevenissen vast te leggen. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst ! Wij hebben er in ieder geval veel zin in. Moeilijk voor te stellen- want de kachel brandt hier nog- dat we over twee dagen weer in de warmte van de zon lopen en koffie drinken op het Parque Central van Antigua. De koffers staan gepakt en morgen vertrekken we naar het Ibis-hotel op Schiphol; onze eerste etappe.

1. Reislogger:
    20 januari 2023
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Jan:
    Dit is een test bericht
  3. Hanneke:
    20 januari 2023
    Hoi Ineke, het werkt als vanouds!
    Ga graag weer mee op reis 🧳 , door jullie, jouw ogen gezien.
    Ben benieuwd of er veel zal zijn veranderd, hoe jullie het ervaren, hoe het met Ana gaat en d eorganisatie etc etc
    Heb een aangename vlucht!
  4. Bert & Ginette:
    20 januari 2023
    Super leuk dat jullie ons weer trakteren op mooie verhalen....
    Knuffels
  5. Resi en Ambert van Eeten:
    20 januari 2023
    Wij zijn ook wel benieuwd naar jullie verhalen......
  6. Joep Van der Elst:
    20 januari 2023
    Hoi Ineke & Jan, leuk dat je dit doet. Woensdag mag ik ook het vliegtuig ✈️ nemen om aan te sluiten voor deze bijzondere reis met jullie.
  7. Trudy:
    20 januari 2023
    Heerlijk...om te kunnen meegenieten van jullie prachtige reis. Fijne vakantie Ineke, Jan en Joep. En hoe tof om al jullie vrienden en kennissen weer te kunnen ontmoeten daar in Guatamala. Liefs.
  8. Helen:
    21 januari 2023
    Oh we kijken er weer zo naar uit om al jullie verhalen te lezen en foto’s en filmpjes te bekijken! Zo blij dat jullie gaan! Goede reis, let goed op elkaar❤️ en geniet van elke belevenis!
  9. Daniël:
    21 januari 2023
    Contact. Het werkt! Goeie reis en ik ga de bijzondere verhalen met plezier tegemoet zien. Goeie reis en pas op jullie zelf!
  10. Carla:
    Hallo lieverd.
    Leuk dat wij mee kunnen reizen zonder de reis te maken. Goeie reis .
  11. Mauricette:
    21 januari 2023
    Leuk om jullie verhalen mee te lezen.
    Hopelijk hebben jullie vervoermiddelen minder problemen dan wij. Goeie reis.
  12. Bea:
    23 januari 2023
    Ook ik ben benieuwd naar jullie avonturen daarginder.
    Kom maar op met alle verhalen!
  13. Angelique:
    26 januari 2023
    Ja leuk! Ga graag met jullie "mee"!